Pilates

Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání.

Je to program složený ze série základních 34 cviků.

Jednotlivé cviky na sebe plynule navazují, bez zbytečných přechodů a náročných, nepohodlných pozic. Energie plyne a tělo plynule prochází jednotlivými cviky.
Svaly během Pilates nabývají na kvalitě, ne na objemu.
Pilates napomáhá ohebnosti a pružnosti svalů a šlach, správnému držení těla a s tmí související odbourání bolesti zad.
Pilates zlepšuje dýchání a jeho kvalitu využití, zvládání stresu, formování postavy.

Pro koho vhodné Pilates?

Pilates vhodné pro kohokoliv, nezáleží na věku, pohlaví, ani na fyzické zdatnosti, pro ženy i muže bez rozdílu věku, pro lidi trpící nadváhou, sportovce, i pro ty, co chtějí být příjemně aktivní.

Tento druh cvičení je vhodný pro ty, kteří nemají v oblibě choreografie a dynamický aerobic, ale přesto vyhledávají nějakou formu pohybu a chtějí něco udělat pro své zdraví.

 

OD ÚNORA 2019 OTEVÍRÁME NOVÝ KURZ - VOLNÁ MÍSTA

 

 

Zpět